Tips på stöttor

Här är tips på en ny typ av stötta genom Stockholms Båtsnickeri som skriver såhär:

"Nu inför upptagningarna så har vi ingått i ett samarbete med Crado Equipment att försälja deras båtstöttor. Vi säljer dom på Fisksätra Marina, Nacka. Vi kan erbjuda leverans med ASA bud till ett mycket förmånligt pris i Stockholmsområdet, 99--299 kr, (4 stöttor).

Vid större beställning har vi möjlighet att ge en offert. Här vill vi gärna nämna att Göta Segelsällskap, Långholmen, har beställt 50 st. Se även www.crado.se"

Tack för tipset Mats Hallgren, se detaljer om stöttan och priser i dokumentet nedan.
Etiketter: varvet stöttning

Senaste inlägg