Kallelse till årsmöte 2014

Härmed välkomnas du som medlem i Solsidans Båtklubb till ordinarie årsmöte!

Tisdag den 25 mars 2014, kl 19.00 i Briggen, vid Samskolan i Saltsjöbaden
.

Dagordning samt alla relevanta dokument hittar du genom att klicka HÄR.

Sakrnar du ett lösenord kan du begära ett genom attg klicka HÄR. Var beredd att kunna ange lagtillhögrighet, båtmodell mm.

Varmt välkomna!

OBS!
Samtliga dokument är mailade till samtliga medlemmar. Har du inte fått något mail med dessa beror det sannolikt på att klubben har felaktig mailadress eller saknar mailadress till dig. Hör av dig så att detta kan rättas till! Klubben strävar efter att använda utskick via mail i största möjliga utsträckning.
Etiketter: årsmöte

Senaste inlägg