2014 > 02

Härmed välkomnas du som medlem i Solsidans Båtklubb till ordinarie årsmöte!

Tisdag den 25 mars 2014, kl 19.00 i Briggen, vid Samskolan i Saltsjöbaden
.

Dagordning samt alla relevanta dokument hittar du genom att klicka HÄR.

Sakrnar du ett lösenord kan du begära ett genom attg klicka HÄR. Var beredd att kunna ange lagtillhögrighet, båtmodell mm.

Varmt välkomna!

//Styrelsen

OBS!
Samtliga dokument är mailade till samtliga medlemmar. Har du inte fått något mail med dessa beror det sannolikt på att klubben har felaktig mailadress eller saknar mailadress till dig. Hör av dig så att detta kan rättas till! Klubben strävar efter att använda utskick via mail i största möjliga utsträckning.
Etiketter: årsmöte
Det stora spelet har ett tag nu hackat och hoppat en del. Det har gränsat till begynnande säkerhetsrisk, kanske framför allt för de som står på vagnen och måste hålla i sig för att inte flyga av.

Tack och lov har vi två kunniga ingenjörer i båtklubben som med liv och lust tagit sig an uppgiften att renovera och serva vårt spel!

Efter isärmontering och ett omfattande detektivarbete över Europa lokaliserades reservdelar och nu är spelet återigen ihopmonterat och verkar fungera bättre än någonsin.

Njut av bilderna nedan.

Stort tack till Gustaf Tham och Peter Nilsson för storartad insats!
Etiketter: varvet, spelet