Rinnande vatten och fakturor

Så fort isen gått upp är det varje år ett tappert gäng som drar ned slang i havet och trycksätter vattensystemet så att vi får vatten i krananrna på varvet. I år var det Sten Ahlgren, Gustaf Tham, Hans Lissell och Peter Nilsson som stod för den bedriften, stort tack för det!

Ett annat minst lika säkert vårtecken är att fakturan för året snart dimper ned i var båtägares brevlåda. Den som vill säkerställa att klubben har uppdaterad hem- och mejladress gör klokt i att höra av sig direkt till den nye kassören Hans Lissell på  hlissell@hotmail.com.

Etiketter: varvet vatten fakturor

Senaste inlägg