Varvschefen meddelar...!

Varvschefen meddelar att den ena kranbilen anländer redan på fredagen dagen innan torrsättning och är arbetsredo från kl 1500. Detta för att placera ut alla vaggor på det område där marken gjorts iordning för de som hör till lag 6.

Så hör du till lag 6 är det klokt om du är på plats då.

Varvschefen meddelar även att det kommer serveras sedvanlig torrsättningsmat (låter inte lika läckert som det brukar smaka...!) på torrsättningsdagen, så ta med kontanter.

Elvinschen (telfern) till stora mastkranen är tillfälligtvis ur funktion, men vår "elnestor" Gustaf Tham har goda förhoppningar om att detta skall vara ordnat inom kort. Info kommer här i samma stund som så skett. Veva går dock utmärkt redan nu.

Telfernpå lilla mastkranen är redo och driftsatt.

Senaste inlägg