Uppdaterade laglistor 2018-09-20

Här hittar du laglistorna för höstens upptagning samt annan viktig information inför upptagningshelgen. Reviderade laglistor publicerades 180920.

Notera att det har gjorts justeringar i tider för lagen samt att det är av största vikt att du inte lägger din båt på boj vid varvet innan du har rätt till tillträde.

Du skall även ha förberett din plats på varvet med en presenning så att du fångar upp det giftiga vattnet vid bottentvätt (se bild).

Har du frågor eller om något är oklart bör du kontakta varvschefen Sten Ahlgren på 070-601 07 17.

Här hittar du laglistorna och den övriga informationen.