Underhåll på varvet

Under hösten har delar av styrelsen fixat en del på varvet. Bland annat en extra motordriven vinsch till mastkranen som går extra långsamt.

Dessutom har vattensystemet gjorts om och en rejäl rensning gjorts i friggeboden. Utanför har en trappa byggts i slänten upp till klubbhuset.

Sedimenteringstankarna har tömts av Ragnsells för att en tank felaktigt fylldes med spillolja.
 På tur är att ordna med ett tappställe till för båtarna utanför klubbhuset och en översyn av manöverdonet till hydraulspelet.

Dessutom ska landgångarna vid Erstaviks- och Vårgärdsbryggan renoveras.

//Styrelsen